http://www.bloggdesign.nu/bilder/articleBarBloggSe.jpg

Svar på frågor del 2!

Vad kan du bli grymt arg på? :DD

Jag blir grymt arg om jag tänker på mobbing/utfrysning osv.. Det kan jag bli jäkligt irriterad på. Men sen blir jag också arg när folk lägger sig i saker de inte vet något om, bara för att låta duktig. Men jag vet att om man fryser ut någon eller retar någon så gör man det för att man ser personen som ett hot. Och då är ju det bara trevligt! :D

Asså du verkar ju ha väldigt bra självförtroende och så. Hur har du liksom fått det? Jag har skitdåligt självförtroende så det kan liksom bara bli bättre. Och det suger för jag bryr mig liksom bara om vad andra tycker och det är bara jättejobbigt och vet att de är fel. Mn hur gör man för att få bra självförtroende??????

Stå upp för dig själv. Var dig själv. Jag kan vara helt ut i tjottahejti och flamsa på helt. Att vara pinsam och jobbig är inte alls samma sak, även fast folk tror det (Och det vet du Sara ;) ). Att vara jobbig, det är att förstöra, irritera osv. Men att vara pinsam, är i många sammanhang att bara bjuda på sig själv. Det tycker många är jobbigt. Så tro på dig själv!

Hur snygg är Egon på en skala 1 - 10?
Blondiner eller brunetter?
Glass/godis?
Svarar inte på såna frågor för det leder typ alltid till att folk blir ledsna :P
Bryr mig inte..
Godis! :)

Vill bara köra fem snabba!
1.Glass/Godis
2.Dans/Musik
3.Mode/Dans
4.Skola/Dans
5.Åre/Thailand

1.Glass/Godis
2. --
3.Mode/Dans
4.--
5.(HAHAHAA) --








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0