http://www.bloggdesign.nu/bilder/articleBarBloggSe.jpg

Svar på frågor del 1!

Lovade ju att jag skulle svara på frågorna. Blev rätt så många så det kommer bli fler delar :)



Vad gör du på fritiden?
Hur fixar du din hy?
Vad gör du när du är trött?

Jag dansar, sjunger, spelar fiol och går på cheerleading :)
Kommer nog svara i ett inlägg i så fall, orkar inte göra det nu..
Sover.. Lol.

Diggar din blogg till 1000%
Den handlar ju om nöågot.. Men min fråga:
Har fattat att du gillar att sjunga.. typ. Men hur länge har du sjungit? :D


Har sjungit typ hela mitt liv. Mina föräldrar sjunger rätt så mycket.. ;)

Skola eller dans? :)

Hehe.. Bra fråga! ;) Vet faktiskt inte...

Jag bara undrar, hur lång är du? <3 <3 <33

159 cm :)

Varför började du blogga? Och varför valde du namnet "Fashion by Tora"?????

Har haft det namnet tidigare, men sen tog jag bort bloggen och började blogga på en annan blogg.
Sen när jag ville börja blogga igen tog jag det, eftersom att jag tyckte det var kul att börja om på nytt.

Hur många skolor har du gått i, och vad e ditt favvoämne?? :D :) <3

Har gått i tre olika skolor, och mina favoritämnen är matte, svenska, musik, historia, no, biologi.... Gillar skolan, gillar många ämnen. Men mitt favvo är nog matte eller svenska.

Vad skulle du ta med om du va fast på en öde ö? Tre saker.

Mobil, för att kunna ringa på hjälp. Familjen (är det en sak?!?!) för att.. Behövs det en förklaring? Och iPod, för att kunna dansa.

Vad får du i väckopeng/månadspeng????

Vill inte berätta det på bloggen. Punkt.


Det var del 1, mina kära vänner!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0