http://www.bloggdesign.nu/bilder/articleBarBloggSe.jpg

2011

Har du gjort något du aldrig gjort förut? Jaa

Höll du dina nyårslöften?
Hade inga!

Vad ångrar du mest?
Att jag inte sagt vad jag tyckt

Vad ångrar du minst?
Att jag varit mig själv

Hur kommer du minnas 2011?
Som alla andra år?

Vad är du gladast för?
Att jag har vågat bjuda på mig själv

Vad är du ledsnast för?
Att folk har bråkat med varann

Vad kommer du aldrig glömma år 2011?
Vitsgarn

Bästa köpet?
Köpt myycket...

Vad ska bli bättre till 2012?
Säga vad jag tycker!

Vad var sämre än 2010?
Klassen

Vad kommer du sakna mest?
Sommaren

Bästa låtar 2011?
INTE fest hos Mange iaf...

Vad fick du som du önskade dig på din födelsedag?
Kommer för f*n inte ihåg....

Vad gör du på nyår?
Är hos familjevänner!

Har du varit sjuk?
Superförkyld + lite magsjuk...

Har du gråtit dig till sömn?
Yup








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0