http://www.bloggdesign.nu/bilder/articleBarBloggSe.jpg

Munkar!

När mamma och min lillebror kom hem hade de köpt munkar! yeeY! Har gjort de sista läxorna nu. Har en läxa kvar. Men den får vänta till imorgon då jag slutar vid typ 12:35! Då är jag hemma tidigt också. Najz!

Nu är det så att jag blir lite irriterad på min lilla lillebror, så jag ska ta och prata sunt förnuft med honom. Han tar en ballong och gör läbbiga ljud med den och skriker "HONKEEY TONKEEY" (jag vet INTE var han har fått det ifrån..) och jag blir irriterad och... Ja. Sunt förnuft var det ja..


Bry er inte om bilden, jag tog bara något på bordet.. En tom basilikaburk. :S


Kommentarer
Anonym

du mååååssssttteeee kommmmaaaa tillllbbaaaakkkkkaa till vårat laaaag <3 <3 <3 <3

2012-01-16 @ 21:06:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0